Examensdag! :)

I onsdags var sista skoldagen, den var stenhård, två olika seminarier mellan kl 09-16.45! Fruktansvärt sövande att sitta och försöka lyssna på folks tråkiga arbeten, men till slut var dagen över och båda arbetena var godkända och behövde inte kompletteras! :)

Igår hade vi vår examenssittning, det var faktiskt riktigt kul, maten var verkligen inte värd pengarna men med trevligt folk och bra spex gjorde det ingenting.

Kyrkan. Idag är den riktiga avslutningen, tror inte det blir så kul men man måste ju gå! Hade tänkt ut vad jag skulle ha på mig men vädret är inte riktigt som jag tänkt mig så har provat en massa kläder och har två alternativ, johan får välja när han kommer hem :)
Vår klass har bestämt att vi ska sjunga, jag tänkte att folk skulle sjunga för oss, det är ju vi som tar examen! Menmen, bara att gå fram med alla och mima, vill inte vara den enda som går fram.
Ska tydligen få något kuvert också, har ingen aning om varför dock, examensbeviset och legitimationen måste vi ju ansöka om själva, känns som de har hittat på kuvert-grejen bara för att det ska kännas som något speciellt. Jaja, får se hur det blir.

Tror det börjar bli dags att införskaffa någon form av lunch så jag står ut sen :D

om någon är nyfiken på vad vi ska sjunga så kan ni lyssna här: http://www.youtube.com/watch?v=Cv4iSAo5pXo 
 


Kommentarer
Postat av: Chassi

Tjoooo Nadja!

Vad händer i ditt liv? Jag har uppdaterat min blogg med ett helt inlägg, nästa blir väl till jul om jag känner mig själv rätt :P

Saknar dig! KRAAAAAAAAAAAAM

2010-08-20 @ 13:10:34
URL: http://chassi.blogg.se/
Postat av: Lajjsen

Alltså, 2 månader sen senaste inlägget? SKA DET VARA SÅHÄR?! Jag vill reklamera! ;)

(vad ska jag göra alla tråkiga jobbkvällar?) puss o klem! ;D

2010-08-23 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0