Rosiga kinder

Precis kommit in från en av våra nattliga promenader, vi har blivit väldigt ambitiösa med promenaderna under tenta-p men lyckas inte komma iväg på dagtid. För några dagar sedan när det var -21 ute tog vi nog vår längsta promenad hittills, var borta över en timme, gick till vattentornet som är jättefint upplyst! Nu är det -17 så lite kallt om kinderna är det, men jag har blivit ganska bra på lager på lager principen nu :)

Tog en fin tenta-p bild idag
 Reina passade på när det var sol :)

 Inte lika mysigt tentapluggande, fönstrerna drar fruktansvärt mycket, framför allt i sovrummet så när man sitter länge framför datorn kan det vara skönt att klä sig varmt  ;) Tur att vi fick varsitt par fina raggsockor av mormor i julklapp!

Har förhört Johan idag, mycket svårt eftersom jag fattar så lite av vad det står att jag inte riktigt vet vad jag ska fråga om eller när han svarar rätt (läkarhandstilen gör sig påmind och innehållet är lite för avancerat)! Han kan dock inte förhöra mig eftersom jag själv inte har fattat vad jag ska kunna, ser tentan som ett tillfälle då jag får veta vad jag ska kunna..

Snart är tentorna skrivna för denna gången sen kommer några dagar av lugn och ro innan det drar igång igen!

Kommentarer
Postat av: Mika

Gillar bilderna! Ja ni verkar ha det ganska kallt där hemma... men mysigt med snö! =)

Lycka till på tentorna! Kram

2010-01-12 @ 09:24:40
Postat av: Anonym

men seriöst.. ring o felanmäl "värmen", alternativt skaffa en sån där gasolvärmare som brukar finnas på uteserveringarna!



lycka till med tentandet oxo :)

2010-01-12 @ 21:40:12
Postat av: Anonym

men.. det står ju inte att det va jag som skrev? det va iaf jag.. du vet..sss ;)

2010-01-12 @ 21:43:00
Postat av: Chassi

Lycka till med alla tentor!! kraaaam

2010-01-20 @ 23:00:51
URL: http://chassi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0