riktig vinter, men kanske lite för mycket?

Tycker den här vintern har vart riktigt bra, snön kom och sen har den legat kvar. Har sluppit slaska sig igenom de senaste månaderna som man alltid brukar göra annars, men nu tycker jag det börjar räcka. Det snöade minst en decimeter igår, Minst!!! och det fortsätter idag! Det var ju så mycket snö redan från början, nu kommer man ju knappt fram. Igår höll vi på att inte komma uppför en liten uppförsbacke med bilen (köpt en byrå!) och alla bussar är försenade. Tur att man är kvicktänkt nog att åka en buss tidigare än vad man borde behöva. Fast det är inte kul att gå upp tidigare på morgonen för att man vet att bussen ska vara försenad.

Sitter mest och skriver för att ha något att göra, väntar på en klasskompis som slutar sin lektion 12. Ska köra lunch och pluggdejt då. Galet mycket saker att göra just nu.
*Imorn ska vi lämna in en uppgift (den vi ska göra nu)
*På måndag har jag omtenta
*och ska dessutom ha klurat ut ett scenario till en kommunikationsövning vi ska ha på onsdag (om nån har en bra idé får den gärna höra av sig, jag ska vara sjukgymnast och så ska jag komma på en patient jag ska prata med och på ett ungefär vad jag ska säga, dessutom är ämnet sexologi..)
*Ska skriva en rapport till på torsdag (också inom ämnet sexologi, men ur sjukgymnastiskt perspektiv).

Utöver detta ligger hela tiden c-uppsatsen och gnager i bakhuvudet, vi kommer ju i princip behöva göra om från start och båda vi som skriver har lite omtentor att fokusera på. Vi vet inte när vi kommer igång med att göra något av den och frågan är om vi blir klara i tid. Ska dessutom ut på KUA snart (studentstyrd ortopedavdelning) och har typ inte fått någon info om det, hörde lite va

Kommentarer
Postat av: Chassi

Sexologi låter spännande.. Om jag vetat vad det var hade jag kunnat hjälpa :(



Slut ögonen och ta några djupa andetag och räkna till tio.

Du kommer fixa det här! På nåt sätt gör man ju alltid det!

2010-01-28 @ 13:31:39
URL: http://chassi.blogg.se/index.html
Postat av: Mika

Oj, massa att göra! Men du fixar det galant! Hejar på dig härifrån! Och om du tröttnar på att plugga kan du alltid komma och leka med mig i Vaxholm!!=)

Lycka till!! Kramar

2010-01-28 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0