kläder

måste visa vad jag har fått! :)

Indiska kläder! :) fick världens mysigaste sjal också, dock inte med på bilden.

Har inte tid att skriva egentligen, och inget att skriva om heller för den delen, måste plugga nu! Nästa vecka börjar HEL 2 kursen, ser fram emot det eftersom jag och johan ska läsa den tillsammans, då kan vi ju hjälpa varann att plugga! :)

Svar till Lajjni också! Det är fönsterna som drar så mycket att det blir kallt, ska åtgärda det, har köpt tätningslister. Ska bara bli några grader varmare så man kan öppna fönsterna! :)

Kommentarer
Postat av: Chassi

Coola kläder! Vem fick du dem av? Och när planerar du använda dem? Kanske på smärtkursen? ;)

Bara så du vet har jag gott om tid att uppdatera bloggen så kom inte efter i läsandet nu ;)

2010-01-20 @ 22:58:54
URL: http://chassi.blogg.se/index.html
Postat av: Wushu Cissi

Men vad har hänt?! Går du runt i klänningarn å sånt numera, vad har jag missat för skumt? =)

2010-01-22 @ 02:59:48
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Mika

Finfint!

Gillar också att ni har adventsljusstaken uppe än! =)

2010-01-24 @ 05:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0