här e jag igen!

Ja de har vart ett ovanligt långt avbrott här till och med för mig tror jag.

Alla vet ju redan vad som hänt sen senast men jag drar det ändå lite snabbt:

Tillbringat en massa tid de senaste veckorna med att åka mellan Linkan och Stockholm för att hinna med akupunkturkurs i Sthlm och balanskurs och uppsats i Linkan. Uppsatsen är äntligen inlämnad, nu ska vi granska några andras uppsats och sedan ha seminarie och efter det rätta det sista på uppsatsen, sen kan vi lägga det bakom oss (hoppas vi)! :) Det roliga är att uppsatsen vi ska granska handlar om akupunktur så den känns ju lite aktuell för mig iaf.

Just nu gör jag praktik, har två dagar kvar, imorgon och på onsdag. Insåg idag att jag kommer missa en dag i skolan för vi skulle tydligen vara där på onsdag, menmen, inte så viktigt tror jag :) Praktiken är iaf riktigt rolig, har fått se massa nya saker känns det som, om primärvård alltid var som där skulle jag nog kunna tänka mig att jobba så :)

Efter praktiken har jag patienfallsredovisning på torsdg och skriftlig tenta på.. någon dag veckan därpå, kommer inte ihåg men tror de va tisd eller onsd. Sedan är jag färdig med den kursen (förutsatt att jag blir godkänd förstås). Så efter det är det "bara" yrsel och balanskursen, entreprenörarbete + seminarie och omtenta kvar att fixa. Måste verkligen börja fundera på att fixa en tid för den jäkla tentan, men jag lever lite efter "syns inte finns inte" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0