Street market

Började dagen med att planera c-uppsats skrivandet. Sedan stack vi ner på stan där de har "street market" massa olika stånd som säljer mat å prylar, och godis!! Ett ställe sålde stora chokladbitar som såg ut som tårtbitar! och massa små kakor med mystiska fyllningar. Gissa om jag har köpt med mig hem..! fast inte så mycket faktsikt, fruktansvärt dyrt så köpte bara lite, men imorn ska jag till frisören och då måste jag gå förbi allt godis en gång till, hoppas det inte är så gott som jag tror att det är!
Ikväll blir det eventuellt utgång, isf ska vi till NH (nationernas hus) där det är säsongspremiär för klubb "din mamma". Sen ska jag vara hos frissan 09.00 så får se hur pigg jag är då.. :)

Om inneboenden, han är en kompis till johans lillebror som kom in på läk som sista reserv, så han fick veta det på fredagen och uppropet var på måndagen = kort tid att hitta boende! Men idag så åker båda till sthlm över helgen så jag får ha en riktig tjejhelg känns det som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0