skitstad

Jag har ju velat se "allt för min syster" ända sen i våras när jag råkade se trailern, nu har den precis haft premiär och så visas den inte i linköping! Helt värdelöst, det är inte troligt att jag tänker åka till stockholm för att se på en film, blir ganska dyr bio då. Ganska mycket mer troligt att vi ser filmen på annat sätt isf.. ;)
Kanske ska gå och se "prinsessa" istället någon dag eftersom den och "sommaren med göran" är de enda två filmerna av de som visas i den här staden jag kan tänka mig att se..
Om typ ett halvår vill jag se "flickan från ovan" också, vågar man joppas på att kunna se den på bio då? :)

Jaja, nu måste jag ta tag i pluggandet som har hamnat lite långt efter på grund av c-uppsatsen vi har lekt med den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0