Naddiz - Återkomsten

Jupp, nu har jag haft en hel helg att vila upp mig, har klarat tentor och praktik så jag hade två hela dagar då jag inte behövde bekymra mig för nånting! Ja har sovit ut med långa sovmornar och spelat massa tv- och dataspel (sims 3, skitkul! ) och så har jag bakat småkakor! :)
Idag började skolan igen, hade kort dag med en föreläsning i vetenskapsmetodik, ganska sövande men höll mig vaken eftersom det trots allt börjar bli på allvar med c-uppsatsen nu!
Den 14e oktober åker jag till London (JIPPIEE!!) då är det meningen att vi ska ha skrivit lart halva arbetet, tur att min skrivpartner precis som jag tycker det är värt att skriva klart det snabbt och sen ha ledigt några dagar.. :)
Ska försöka vara lite mer ambitiös den här månaden, har sorterat alla papper, köpt nya block och skapat seriösa pärmar, en för T5 och en för C-uppsatsen.

Om London då.. Vissa (läs: Lajjni) tyker man ska fira 25- års dagar rejält vilket har resulterat i en helt fantastisk 25 års present, vi ska till london!! Fattar inte hur jag ska orka vänta en hel månad! Vi ska göra massa roliga saker, London zoo, Madame Toussauds och ministry of sound som tydligen är en jättekänd technoklubb! Och shoppa såklart, vilket påminner mig om att jag måste söka CSN typ nu.. :D

Annars har jag idag fått 150:- i presentheckar från gratisbio som jag tänker slösa bort på HM eller nåt annat skoj vid tillfälle :) självklart tycker jag att det här var sanslöst bra reklam för dem så nu borde ni alla klicka på länken och gå med, går ganska fort att få poäng om man till exempel köper sina skolböcker via nätet ;) 

Nu måste jag återgå till seriösheten igen, har två artiklar på 10 och 14 sidor som jag tydligen måste läsa till imorn

Kommentarer
Postat av: Lajj

Tjoho, grattis till fixade tentor o praktik! Va skönt :)

Nåt mer roligt, nu är det inte en månad kvar längre, inte ens 4 hela veckor!

O så undrar jag vem den mystiska inneboenden är..? :D

2009-09-17 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0