känslan..

..när man går in i duschen och knappt kan stå på benen, när man knappt orkar få ut tvålen ur tuben och sedan måste använda båda händerna för att klara att hälla upp mjölken ur paketet.. Då vet man att man har tagit i!! :)

Har varit lite seriös och kört ett kickboxningspass idag, ett tjejpass och det var sjukt kul! Hade tyvär inte mina handlinor på mig så hon jag körde med var orolig å mina knogars vägnar och tyckte att jag inte skulle slå så mycket :)
Kände sen i duschen att det faktiskt sved rätt bra (för att inte tala om handspriten), menmen, jag är bara glad att jag har gjort något vettigt! Känner att jag kanske börjar med kickboxning igen, tränaren var grymt bra och rättade och gav tips på sånt sätt att man kände skillnaden direkt. Tjejpasset är dock bara en gång i veckan så jag måste testa deras nybörjargrupp också, såg ut att mest vara 14 åriga killar där, men det skulle vara skönt om jag kom igång och tränade två dagar i veckan iaf..
Imorn kommer jag nog ha lite svårt att komma ur sängen och tanken på att cykla till skolan kommer inte locka, för att inte tala om hur jag kommer känna mig på torsdag, min träningsvärk är ju alltid som värst dag 2.

För övrigt saknar jag min gamla KI klass lite grann, trivs förvisso bra här med, men det är inte samma sak. Här är det som gymnasiet all over, alla e typ samma ålder, ingen är gift eller har barn eller har hunnit göra en massa coola saker i livet (kanske de har men jag har inte hört om dem..). På KI var vi ju så många, och det var så blandat, alla möjliga åldrar och personligheter. Framför allt personligheter, så många speciella och härliga människor! Även om alla är snälla ochså här med så känns det som det fanns fler personer som stack ut ur mängden förut, men det är väl inte så konstigt om det är en mer än dubbelt så stor klass..

Nu måste jag leta reda på något att äta och orka plugga lite till basgruppe imorgon innan jag stupar i säng som en klubbad säl!

Kommentarer
Postat av: Chassi

JAG SAKNAR DIG MED! Vi hade något speciellt, du och jag Nadja! men kämpa på och håll tummarna för att vi kan gå samma valbara kurser om några månader :)

KRAMAR

2009-10-03 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0