1 av 3 på listan..

Klarade skriftliga tentan, så nu är det bara praktiken och praktiska tentan kvar..

Skriver inte så ofta som ni kanske märkt, är så trött hela tiden, orkar inte sätta mig på kvällarna och har vart iväg och gjort saker på helgerna! Nu har jag dessutom vart förkyld i två veckor så jag är ännu mer slut än vanligt..
Om nån undrar så är praktiken jättebra, handledarna är grymma och vi har (tur för oss men otur för de stackarna som e sjuka) fått en massa konstiga patienter med symtom som inte är direkt ur skolböckerna:)

Nu kommer johan med pizzan eftersom vi har varit lata idag, tänkte mest bara visa att ja lever :)


Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Bra att veta att du lever. =)

Å tur att inte praktiken var fullt så hämsk som du trodde att den skulle bli

2009-09-07 @ 14:42:18
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller fullt och fast med föregående talare: skönt att ni lever :)



Är ni oxå på VC nu? Vi ska ut om ett par veckor och jag är jättenervös!

2009-09-07 @ 21:05:31
Postat av: Chassi

Och självklart glömde jag fylla i att det var JAG som är jättenervös inför min 6 veckors VC-praktik :P

2009-09-08 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0