var tog de gamla hederliga straffen vägen?

Tycker faktiskt det finns en poäng med att hugga av handen på dem som stjäl saker, det är svårt att ta något utan hand, och så vet alla andra vad de är för äckliga typer (självklart ska man inte få en protes om man fått handen avhuggen, då får man knåpa ihop nåt med trolldeg om man gärna vill ha..).
Är lite sur över att cyklen är stulen.. skulle bra gärna vilja kickboxa lite på den jäveln om jag bara fick tag på honom (ja, jag antar att det är en han). Har kollat på blocket men ingen där som säljer min cykel iaf. Vi ska kolla runt i de billiga cykelaffärerna nån dag snart, det finns en chans att den dyker upp där. Hoppas!
Allt jag har kvar är mitt trasiga cykellyse. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0