Bilen gick igenom!

När vi äntligen har en bil igen var vi tvungna att fira. Det gjorde vi genom att ta bilen ut till tornby å köpa ett varmt och fluffigt täcke på IKEA, sed köpte några nya fiskar. Det blev två nya malar som döptes till Trasan och Krister och en ny elioticiklid som fick heta Barbie :) Barbie e hur söt som helst, hon e pytteliten så vår plan om att elliot ska utjämna sitt jagande/raggande över två honom kommer nog inte börja funka förens hon blivit lite större..
Det var väl vad jag hade att berätta, anars sitter jag och försöker pula lite med uppsatsen, drömmer mig bort till london och suktar efter balklänningar :) ska nog leta efter en billig i London! :)


Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Usch läskigt! Jo det var mitt ex.



Vad roligt att du har börjat med kickboxning!!

2009-10-10 @ 11:40:55
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Chassi

Mmmmm balklänning =)

Ta många bilder på balen!!!

2009-10-11 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0