Torsdag

Torsdag känns lite som fredag för mig, sista dagen för veckan på praktiken vilket är sååå skönt! Visst att jag ska till skolan imorn, men det känns ändå som att jag får helg två gånger varje vecka! :D
På lördag är det bal, jag har precis sytt klart på klänningen som skulle sys upp och tvättat av mina skor, får hoppas att de passat bra till, ska testa när de har torkat. Efter skolan imorn måste jag ta mig till kicks då mina kära bröder gav mig ett FETT presentkort där i födelsedagspresent, kanske hittar något roligt smink att ha till balen? Har dock ingen aning om vad det skulle vara men jag hoppas att inspirationen talar till mig när jag väl är där! :)

På yngelfronten går det inte så bra, alla är uppkäkade förutom två som bor i ett sånt där återandvändbart kaffefilter som jag sprang ner och köpte en morgon.. Hoppas de inte dör av uttråkning eller något sånt.. Jaja, antar att det kommer nya snart iallafall..

 

Såhär mysigt hade jag och reina det häromdagen när jag kom hem från praktiken! :)


Kommentarer
Postat av: Lajjsan

San! Jag vill se bilder från balen! Och en liten berättelse om kvällen :)



Hoppas ynglena klarar sig. Jag ser dem framför mig i sin lilla tratt :D



PS. alltså den där ödlan.. LÄSKIG! ;D

2009-11-27 @ 10:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0