klättringen

Vi var ju och klättrade i tisdags, på klättervägg alltså :) Det var jätteroligt men fruktansvärt läskigt, för första gången i livet fick jag riktig höjdskräck! Tog mig alltså inte hela vägen uppför väggen (inte ens den lättaste), både för att jag inte är en naturbegåvning direkt men också för att jag blev så rädd när jag kommit en bit upp och självklart inte kunde låta bli att titta ner! Johan däremot var jätteduktig, han klättrade uppför tre olika väggar och sen var hans armar som spagetti, det var mina med, men inte riktigt lika illa :) Har lite träningsvärk i armarna idag iallafall.

Nästa tisdag går vi nog dit igen, om det fortfarande verkar kul och jag känner att jag kan ignorera min rädsla lite bättre så går vi nog en kurs för att ta "grönt kort", då får man gå dit och klättra utan att man måste ha en instruktör med sig.

Idag hade vi litteratur- och metodseminarium i skolan, å vi skulle opponera på varandras c-uppsatser (så långt vi kommit), våran uppsats blev helt krossad känns det som, så vi har att göra...

Kommentarer
Postat av: Mika

Åå, va skoj att klättra!! Ska ni börja köra det regelbundet? Hur gick det med andra träningen, va de nu va, kickboxning?

Vad var det för del på uppsatsen?

2009-11-05 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0