ja okej, Balen!

Vi började med en fördrink hemma hos Björn som har en flashig lägenhet nära konsert och kongress där balen skulle gå av stapeln.
Väl vid balen fick vi en liten fördrink och minglade runt en stund tills vi blev insläpta till matsalen, det var bordsplacering och jag och Johan hamnade brevid varann :)
Mat: Förrätt, gravad lax med lite sallad och äppeltärningar
Varmrätt: Vildsvin marinderad i apelsin och örter med jättegod potatiskaka smaksatt med getost (vi har sedan dess gjort vårt egen nästan likadan) och någon bär och chokladsås till det
Efterrätt: Glass/ sorbet med typ kanelsmak och päronbitar i tillsammans med rårörda bär.
Under middagen var det en massa sång och skålar att lära sig (eftersom jag aldrig vart på en riktig sittning). MedSex uppträdde och var jättebra som vanligt. Det var en del tal under middagen, min personliga favorit var helt klart Talet Till Mannen! :)
Mätta och glada fick vi gå ut och mingla lite till medans borden röjdes bort så man kunde dansa därinne. Jag och johan försökte oss på lite dans men kom fram till att vi måste tjuvträna hemma i vardagsrummet till nästa gång!
Tog inte så mycket bilder, men har några iaf. Vet att det finns fler, men vem/vilka som har dem vet vi inte :(


Jag och Emma gjorde oss till, det fanns fina normala bilder på oss också, men tyvär lade inte studentnatt upp dem :(



Hemma hos Björn, han var tvungen att ta ett kort som jag kunde skicka till mamma :)


Meny och sånghäfte :)

Aja, nu ska jag till skolan och göra tråkiga saker!

Kommentarer
Postat av: Chassi

Myyyys! Jag vill också på bal! Ni var superfina allihopa :D

2009-11-28 @ 22:07:40
Postat av: Lajjs

Iii va fina ni va! O maten låter supergod! Det vattnas lite i munnen här!

Hehe, och vilken swinkystyle blev det? :D

2009-11-29 @ 10:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0