Balklänning!!

Igår var vi på "bröllopshuset" som det heter och hyrde en frack åt johan som han ska ha på balen. Och så frågade de om jag visste vad jag skulle ha och jag sa ja och johan sa nej för att jag hade sagt att ja kanske ksulle köpa en ny klänning om ja hittade nån billig.. tjejen frågade vilken färg ja ville ha och johan var först igen och sa lila. Så tog hon fram en klänning i en helt underbar lila, den var jättecool! och så passade den.. och så hade vi 30% rabatt.. så nu är jag 2100 kr fattigare och en klänning rikare! :)



Som ni ser så är den lite för lång, men det ska ordnas. Tror inte jag kommer ha på mig boleron/jackan till sen, kanske bara precis i början av kvällen. Fick ett par långa vita handskar med på köpet åxå :)
Åh va ja längtar till balen nu! :)


Kommentarer
Postat av: Mika

Ooo, va fin! Men för det priset borde de ju ha sytt upp den åt dig tycker jag! =)

2009-11-07 @ 18:57:36
Postat av: Chassi

Wow så fin!

Ni kommer ha så himla kul på balen!!!!! Åh vad avundsjuk jag är! :D

2009-11-08 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0