Tentan

Jag tänkte igår att dagens tenta skulle gå så som det gick på bilbesiktningen. Bilen gick inte igenom, och inte jag heller!  :( och som om det inte var nog att missa tentan så missade jag bussen med 1 minut vilket gjorde att jag inte skulle hinna med campusbussen utan behöva vänta på den i en timme!!
Men som tur är har man ju en superkille här hemma som tog bilen till norrköping och hämtade mig! Så jag kom hem en timme tidigare än om jag tagit bussen.
Nu börjar det bli dags att packa, i helgen ska vi sociala med våra familjer är planen. Jag ska leta efter bra foton att göra studentskylt av till lillbror! :)

Imorn får jag iaf bestämma en ny tid för tentan, känns som det inte spelar någon roll när den blir av, dels kan jag inte tillräckligt mycket och sen kan jag inte riktigt använda mig av det jag kan känns det som. Jag har ett par pusselbitar men jag lyckas inte sätta ihop dem lixom!
Det är ju mitt fel som inte pluggar tillräckligt, men det är svårt när man är totalt ointresserad också, de andra kan ju tycka att det blir ju spännande när man börjar fatta och då vill man ju veta mer, jag är verkligen inte sån. Tycker det är trist även om jag fattar och har varken lust eller ork att ta reda på bakgrunden till det vi får lära oss.

Kommentarer
Postat av: Chassi

Vad tråkigt att du inte klarade den :( var den stor? Vad var den på?

Så tråkigt när man är ointresserad :( Vi har en sån kurs nu, Folkhälsoarbete, VEM BRYR SIG?



Kramar

2009-05-14 @ 23:23:20
Postat av: Chassi

Det är en riktigt tråkig kurs Hälsopromotion, större delen handlar om folkhälsovetenskap, AStråkigt :(



Vad tråkigt att du inte klarade tentan :( vad var den på? många poäng?

Typiskt att det blir så i ämnen man är ointresserad av... Nya tag vännen! Du kommer klara det!! :D

2009-05-14 @ 23:29:21
Postat av: Chassi

Skumt, stog att första inläggen inte kommit in, men det hade det :P Nu kan du svara dubbelt så många ggr för jag tycker dubbelt synd om dig :D

2009-05-14 @ 23:30:18
Postat av: Chassi

Skumt, stod att första inläggen inte kommit in, men det hade det :P Nu kan du svara dubbelt så många ggr för jag tycker dubbelt synd om dig :D

2009-05-14 @ 23:30:36
Postat av: Chassi

Haha

2009-05-14 @ 23:31:01
Postat av: Wushu Cissi

Fuck, tar han redan studenten!!

2009-05-19 @ 16:40:09
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0