Nytt på fiskfronten

Jag förstår att ni alla är mycket nyfikna på vad som pågår i vårt egna lilla big brother? :)
Då kan jag berätta följande:
4 nya fiskar har flyttat in, det är små malar som är vår nya städpatrull, alla växter är mycket fräschare nu så de var ett bra köp!
Praktbotiorna dvs Prins Charming och Steroids har lugnat ner sig nu, prins charming bryr sig inte om sin spegelbild längre. Nu tycker de om att ligga tätt ihop i nån liten grotta och mysa, sen vaknar de till och simmar runt och käkar på allt de kan hitta. De har glufsat i sig varenda snäcka som fanns i akvariet också!
"rockorna" är jättesöta, de far omkring och skvätter sand som tokar. Bertil är lite utanför, han är för sig själv medans Kurt och Secret Agent Man verkar ha nått ihop. De ligger å skvätter sand på varann å jagar varandras svans i cirklar och gör sneak-attacker mot varann.

annars finns inte mycket att säga. Har just insett att Beach 2009 nästintill har ramlat över mig och nu är det verkligen försent att göra något åt saken! Man kanske skulle bada i en burkini i år? ;)

Kommentarer
Postat av: Chassi

Hahahaha, shit Nadja! Du gör min kväll varje gång du uppdaterar bloggen :)

Burkini är nog något för mig med är jag rädd :)



Och fiskarna låter jätteroliga, vill seeee!!



Som svar på din kommentar på min blogg:

Det var jätteroligt, rekommenderar det! Klänningen är asfin, känner mig riktigt tjejig i den =D

2009-05-11 @ 23:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0