Lindans

Idag skrev vi tenta på morgonen, åkte hem med en riktig huvudvärk som jag vilade bort :) skönt att ha tentan gjord men tror inte det gick så bra, jaja, gick de inte så behöver jag inte fundera mer på den förän i augusti iaf :)

Nu ikväll stack jag till trädgårdsföreningen för lite grillning med klassen, den första jag såg var en kille i klassen som gick på lina! De hade spänt upp en lina mellan två träd, och sen satte de upp en till. Jag testade lite, behövde ha en på varje sida att hålla i bara.. det var ganska kul, men läskigt! Så fort jag bara satte upp en fot på linan så började den gunga helt hysteriskt från sida till sida!
Nu har vi ledigt i två dagar innan vi har vårt sista seminarium på torsdag. Hade tänkt åka upp till sthlm typ direkt efter det, men nu måste jag vara kvar här tills minst den tredje.. Har jag otur måste jag stanna till den 5e, och isf missar jag brorsans student :(

Kommentarer
Postat av: Chassi

Skönt att vara klar med tentorna :)

Håller tummarna för att du inte missar din brors student!!!

2009-05-30 @ 14:44:21
Postat av: Chassi

Det var diplomering ifrån KTH, han tog civilingenjörsexamen...

Och just nu bor han (vi) i hans mormors lägenhet, de skrev inte in hans namn på kontraktet innan hon dog så i slutet av augusti blir han (vi) utkastade ifrån en 3:a på 100kvm vid Odenplan... Shit happens...

Hoppas förresten sommaren börjat bra för dig vännen :D

2009-06-01 @ 23:13:21
Postat av: Daniel

ååh vill oxå gå på lina!!!

2009-06-12 @ 23:45:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0