min lediga dag =)

har vart ledig idag och gjort klart uppgiften som skulle in skönt att ha den ur vägen, ja lixom säckade ihop å gjorde inget mer vettigt på hela dagen sen! Så nu sitter ja här me en artikel på 8 sidor som måste läsas ikväll, plus att ja måste packa och har lite ångest över att ja inte kom iväg för att köpa present till brorsan. D får bli imorn innan skolan. Då ska ja dessutom hinna me lite disk hade ja tänk. Spännande liv man lever alltså.. :D

så, om nån vet vad man ska ha på sig på en sjuttiotalsfest så börja berätta, ja behöver lite ideér! E helt kass på att klä ut mig, men ja ska försöka. Tydligen ska det finnas dansmattor där, ja har aldrig testat, men d verkar sjuukt kul!!

just de!! nu finns ja på msn ibland! webmesenger funkar ju inte på de här datorn av nån oförklarlig anledning, men Emma i klassen kom till min räddning och visade mig ebuddy.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0