kultivering ;)

ja, nästa fredag ska vi bli lite kultiverade å gå å se e kinesisk dansshow här i linkan :) hoppas den e bra för de hade minsann inga studentpriser!!

the sims va alldeles för dyrt för å köpa i butik, välj mellan 375 å 94 om man köper d på internet lixom! eller noll om man laddar ner :D
Hittade en rolig energidryck på öb å eftersom alla vet att man ska döma maten efter förpackningen(??) så va vi tvungna att skaffa varsin :)


"Things that make you go muu!" Haha, va!!? :D

Ja e verkligen jättesugen på att göra creme brule, men vet inte om ja egentligen har tid eller ork. Vi fick ju d på nyår, å d va så grymt gott! inte alls nån gele-slemmig klump som ja hade väntat mig!

Lyckades f.ö få me johan till maskeradaffären, i den fanns en gubbe som luktade sur svett så d luktade i hela butiken! han drog fram lite flower power kostymer (för killar mest) i väääldigt färgglada mönster.. nog för att d e roligt att klä ut sig lite extremt, men det finns faktiskt en gräns!! De slutade me att johan köpte ett par solglasögon som han ska ha på festen, sen va vi nöjda. Tror ja får masa mig till myrorna istället å hitta nåt där, har de fortfarande 70tals kläder där? annars får man väl köpa nåt billigt å sy om.. :)

Nu har ja lärt mig lite om råris då (av er som lämnat kommentarer alltså, inte som att jag orkat googla de själv eller så). De me lång koktid va de ända ja hade koll på, men de e omöjligt att hitta råris med lång koktid (förutom d röda..) nu har ja ett fullkornsris som d e 30 min på tror jag. De får duga.

Kommentarer
Postat av: Ahh jag som vet allt igen ;)

Men.. Om det är "råris" med kortare koktid än 45 min är det inte råris utan fullkornsris. Tips: kolla hälsokostaffärer :) Va ska du ha det till förresten?



Nyfiken, va enegridrycken lika god som rolig?

2009-03-11 @ 08:42:07
Postat av: Wushu Cissi

haha "green cow" lika bra kopia som det mesta här i kina! Blev du nå pigg av den då?

2009-03-12 @ 12:10:13
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0