dags igen

enligt statistiken för min blogg börjat folk tycka att d e dags för mig att skriva igen.. ;)

D har vart helg! värsta grymma åxå!! :) Den började för min del i onsdags. Då kom ju alla folk hem till oss å hade middag. Torsd hände nog inte så mycket förutom slappande å så:) på fredagen skulle vi se Divine art, en traditionell kinesisk (dans)show, tyvär började den 19.30 och inte 14.30 som vi hade trott (för den 14.30 va på lördagen) så d blev en snabb ombokning. När de tog paus i bara 15 min tog jag våra biljetter å johan satt kvar, ja kutade iväg för å hitta bilen å sen hitta ätt väg till bussstationen, där hämtade jag upp chasandra som kommit i lagom tid till pausen :) vi rejsade tillbaka efter bara en liten felkörning, sen kutade vi till stället å panikinhände hennes jacka, men vi han precis!! :) tur att d inte va fullt där :) showen va ganska bra, men lite för lång för min smak, ja han tröttna lite, men tror johan gillade den lite mer.

Iaf, sen vart d äntligen lördag! Ja å Chassi stack ut på stan i de fina vädret å letade efter 70-tals aktiga saker, hittade lite småsaker. Vi hade tänkt gå hem, men vi va alldeles för taggade på att få klä ut oss så d blev bussen! Hur kul som heslt att få klä ut sig, å vi hade så himla snyggt smink! Värsta guldfärgen som ögonskugga å massa glitter å grejor! Orkar inte lägga upp några bilder här, för ja tror nog alla har sett dem på facebook redan :)
Vi tog oss till festen och där dansade vi dansmatta och konstaterade att johans afro var överlägset störst! Alla som va där kollade å pekade å ville ta på det! :D Å chasandras outfit va helt underbar!! ja måste leta nya kläder till nästa gång! :)
Å så måste ja skaffa en dansmatta, jättekul å jättesvårt!!!
Iaf så har jag aldrig tidigare sett så många afron på en å samma gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0