bion..

vi skulle ju se kenny begins idag, så vi köpte biljetter stressade till bion å hämtade ut biljetterna. Killen som lämnade ut dem log väldigt mycke tyckte ja, men tänkte inte mer på d. Vi gick mot salongen och därutanför var det huuur mycke småbarn som helst, verkligen små alltså, för små för kenny t.o.m. Vi blev lite fundersamma eftersom vi inte kunde se nån annan som såg ut att vara påväg till vår film, å me tanke på att de va typ fullsatt igår när vi hade tänkt att gå så borde vi ju inte va de enda som ville gå.. när klockan blev 13.15 den tiden som filmen skulle börja kom ja på att "helvete, sommartid"!!! ja hade sett klockan ovanför kassan som stått på 12 å tänkte inte mer på d då, men nu kom ja på d! Så jaha, då måste vi hänga på stan en timme då, inte så farligt...
MEN! Som alla utom jag vet så vreds ju klockan framåt! Så klockan va snarare två (man kan undra va deras klocka pysslade med). Som tur va fick vi tillbaks pengarna å ska försöka gå nån dag i veckan ist. Men va arg jag var!! På en sekund kändes de som hela min helg vart förstörd (trots att jag fram tills dess tyckt att ja haft en jättebra helg). Ja har en förmåga att överreagera en aning när saker inte går min väg.
Som tex när chassi skulle komma å vi va på konsert o kongress (kinsiska kulturigheten) å fick höra att våra biljetter gällde nästa dag. Johan tyckte jag såg ut som om någon hade dött, å just då kändes de ju som det största problemet i världen! Stackars Johan, han har de inte så lätt alla gånger..

Men när vi kom hem satte vi upp en gardinstång, kollade på twilight å sov en liten stund, så dagen blev ju inte så illa ändå! :) snart ska vi äta (gjorde jättegod lax me ostsåsgratinering o grönsaker igår) å ja sitter här å pluggar, eller.. ja gjorde de alldeles nyss, innan ja va tvungen att skriva lite blogg ;)

Men varför är killen i twiligt så himla populär? Han är väl inget vidare snygg?

Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Men han e ju cool. =) Då spelar det ingen roll om han inte är särskillt snygg. Coolhetsfaktorn drar upp honom tillräckligt mycket ändå =) Förmodligen är han skitful i andra filmer eller på bild.

2009-03-30 @ 08:54:14
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0