Bilder och sånt

Tänkte försöka skriva ett helt inlägg på seriös svenska, eftersom jag själv stör mig på att skriva "d e" osv, men jag är för lat för att skriva ut hela orden.
Förmodligen inte så långt inlägg då, tänkte mest flascha med lite bilder på vad som har hänt i huset de senaste dagarna. :)



Johan har sorterat i kryddskåpet och jag var bara tvungen att ta en bild eftersom jag tycker alla burkar ser så coola ut!



Vi målade lite warhammer, jag målade lite på en gubbe, men den behöver jag inte visa upp.. Men Johan målade de här sköldarna till min brorsa, de är alltså pyttesmå, typ 3 cm långa! Fattar inte hur han kan, men han är ju bäst på allt förstås :)



Min kreativitet sträckte sig så långt som till att sätta upp ett litet tillägg till "ej reklam" lappen på dörren, är så trött på den jäkla reklamen från mäklarna!

Nu ska ja kolla klart på Ballar av stål (så sjukt kul, har precis upptäckt det!) Och sen ska jag plugga klart tills imorgon, då kommer jag ha nått ett nytt lågvattenmärke för hur oförberedd jag kan komma till basgruppen..

Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0