Spex

Har ägnat kvällen åt att spexa för T 6orna. Tydligen är det tradition att T4 ska spexa för de när de tar examen /det är dom som har nollat vår klass), men det var inte så många som ville vara med eftersom vi fick lov för en vecka sen. Två tjejer var det som försökte få med lite folk, och eftersom jag ändå inte kan åka till sthlm förän på fredag så kände jag att jag kunde vara lite snäll och vara med fast jag inte känner en enda person i den klassen.
Vi var alltså tre stycken, vi spelade ca 30 pers (alltså alla i deras klass) i 45 min, vi fick hänga skyltar runt halsen med namn och bild på den vi spelade..
Trots stressen och alla skyltar gick det bra iaf, de tyckte det var kul och vi slapp större missöden :)
Är helt slut nu, ont i hela kropen, känns som jag kört värsta tränigspasset!!
Kanske inte bara beror på spexet iofs, har vart duktig och städat en massa, tom skurat golv!!

Imorn blir de ändå lite mer städning, och sen har jag upptäckt att det finns en djuraffär i linkan som vi aldrig vart i, så den ska besökas! :) Johan skriver tenta imorn, så det blir nog nån tentafest i trädgårdsföreningen också.


Kommentarer
Postat av: Chassi

Han jobbar ju i sommar han med :( Men han kommer att hälsa på i Skåne drygt en vecka i juli.. Det ska bli supermys :)



Shit vad duktigt att ha spexat för en hel klass, inte nervöst?

Och skönt med lov antar jag? =) Jag fick lov idag och är rätt nöjd..

2009-06-04 @ 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0