Palpation

Jag hittade en blogg, ett stycke handlade om en kompis till blogskrivaren som pluggade till sjukgymnast.. det snodde jag rakt av för att de va så kul.. :) 

"Emma läser till sjukgymnast och då har man tydligen lektioner där alla klär av sig i underkläder och tar på varandra. Det är HELT sant! och nej, ingen könssegregering här inte för er som undrar. Sjukgymnaster tenderar heller inte till att vara de mest otränade...i alla fall inte i Emmas klass enligt hennes själv. Denna typ av förspel har tydligen ett akademiskt namn och går under täcknamnet Palpation."

HAHA!! Sjukt kul ju! Kommer ihåg den gången vi hade "palpation" i skolan på KI och det kom in ett par killar från militärhögskolan för att bjuda tjejer på bal, de vart ju en aning generade! :D

Jaja, nu är det iaf sommarlov. Brorsan tog studenten igår så det var fullt ös här när jag kom hem. Idag körde ja brorsorna till täby för att de skulle hitta studentpresent till en kille som har sin fest idag (han får en mankini och en fejk tvättbräda), jag hittade en mysig klänning för typ 80 kr så jag var nöjd jag med :)

Kommentarer
Postat av: Chassi

Cooolt! Hahaha, det kommer verkligen locka folk till sjukgymnastlinjen.

Nadja, kan du fatta att det bara är två terminer kvar tills vi är fullfjädrade sjukgymnaster som bör vara redo för yrkeslivet? Nej, det är helt galet!!!

2009-06-24 @ 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0