säger du det?

Lajjnis kommentar var mycket intressant.. :) Kan du fråga vad man kan komma undan med för ett badrum på ungefär 20 kvadrat (om man räknar ihop väggarna och golvet alltså)..? Bara på kul lixom? :) Fast jag tror ändå det blir tokdyrt, det är ju inte bara deras lön, det är väl materialet som kostar sjukt mycket. Räknade faktiskt lite på det idag, om man köpte billigt kakel (100:-/m2) skulle kaklet kosta typ 2000, men allt under kaklett verkar dyrt..

Nu ska jag fixa käk lax med färskpotatis och gräddfil och gräslök så vi blir av med lite potatis :) ska även försöka mig på lite stuvad spenat för vi har en gigantisk påse bladspenat i kylen och Reina kan omöjligt äta upp allt innan det blir dåligt! imorn är vi lediga båda två, då ska vi föröka få upp handukshängare och halllampa, sedan kommer Peter på onsdag kväll så då får vi hoppas att allt sitter på plats :)

Kommentarer
Postat av: M

när hamnade du där? och varför? pluggade inte du i sthlm. jag har verkligen missat nått..

2009-07-08 @ 15:29:11
URL: http://mazlin.scriptorium.se
Postat av: Chassi

Håller med! VARFÖR pluggar du inte i Sthlm med MIG ;)

2009-07-10 @ 00:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0