Drömbröllpet?

Kolla in den här http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0&feature=player_embedded, det är ju så ett bröllop ska vara, roligt och glatt, varför envisas med den där stela stämningen som alltid är? :D Jag satt med det största leendet nånsin videon igenom :)

Kan berätta att dopet var trevligt, ungen var sjukt söt! Ganska drygt att sitta i bilen hela dagen dock vi var hemma i Linkan igen vid 24.. Passade på att titta förbi Dragon Gate när vi ändå åkte förbi, men det var inte så mycket att se egentligen, ganska maffigt visst, men inte riktigt värt ett stopp och 30 kr  inträde som bara låter en komma in och stå på gården och gå in i restaurangen och turistshoppen.

Min fina nalle som jag fick av Lajjni när jag fyllde år hoppade ner från bokhyllan inatt, fattar inte var det kom ifrån, den har ju stått där hur länge som helst, fick gravitationen plötsligt spel? Som tur var gick inget sönder och glasögon och keps är återfunna :)

Kommentarer
Postat av: Mika

Vilket grymt bröllopsintågande!!! Helt klockrent!!

2009-07-28 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0