På måndag smäller det!

jo, ja blev ju tipsad av cassie, http://www.hundredpushups.com/ och http://www.twohundredsitups.com/ man ska alltså följa programmen å så lär man sej göra 100 armhävningar å tvåhundra sittups på 6 veckor.. :) så ja tycker så klart att alla andra åxå ska följa de här, så ja inte e ensam lixom.. man kan ju inte ge upp först! ;)

oh, här hittade jag nåt annat kul, retuschering, hur ser det fina folket ut innan någon mixtrar me deras bilder på datorn..? kolla här http://www.glennferon.com/portfolio1/index.html för pilen över bilderna så får ni se hur de egentligen ser ut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, va coolt! Lätt att jag är på! Börjar vi idag eller?

2009-01-29 @ 18:24:16
Postat av: Appel

Hrrm, där försvann namnet igen då.. //Appel

2009-01-29 @ 18:25:01
Postat av: Anonym

hehe, nä på måndag tycker ja blir bra :D

2009-01-29 @ 21:09:54
Postat av: Laini

Nja.. I´m out. Mitt mål är inte att kunna göra 100 armhävningar (200 situps kan jag nog redan), utan mer o få en bra over-all-träning o kondition. Men vi kanske ses i elljusspåret.. ;)

2009-01-31 @ 15:05:38
Postat av: Appel

Hehe, bra att jag kopplar ihop rubrik med text..



Ja, att kunna det är ju helt onödigt på så sätt, men kul grej att göra.

Jag borde nog ut och skida lite mera jag med... eller jogga kanske det var du tänkte på.. Vilken som så borde jag ut och röra på mig mera än nu...

2009-01-31 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0