if i were a boy..

ja, ni vet den låten, ja stör mig så himla mycke på början, kan man inte rulla ut sängen å ta på sig d som e närmast bara för att man e tjej eller? hmm.. ja kanske måste göra ett könsbyte isf? :D

har varit lite huslig idag å handlat, diskat (fast inte ALLT) å lagat mat. .:) visste inte va ja skulle laga när ja handlade så d blev halva ica me hem ungefär, men sen gjorde jag fisk i ugn me pestosås på å så hade ja rött ekologiskt råris till.. ja kunde inte motstå rött ris :D d va gott men sjukt dyrt :) gillar f.ö icas ekologiska märke, lätt att se och hyfsat bra pris :)

har vart lite seriös å pluggat nu, har iaf kollat igenom alla böcker här hemma som kan innehåla nåt av intresse, plus gamla föreläsningar från KI!!

har en störd muskel åxå, kanske måste kolla upp anatomin igen så ja kommer på vilken, men den e på skuldran å d gör sjukt ont lite då å då, d bränner till som om huden spricker eller nån sticker mig me en nål, tex när ja skulle lyfta ur den tunga jättevarma plåten ur ugnen.. brände mig på fingret!! men d börjar bli bättre iofs :) ska inte klaga, ja har ju iaf inte sträckt halva kroppen som mikkis har!! ;p

har köpt en toksnygg skjorta åxå, va ute på rea häromdagen, hittade den på MQ, och tro det eller ej, men den har en massa rosa på å e väldigt feminin :D (Lajjni, ja tror du skulle älska den!)

hon som äger den här datorn har typ automatisk inloggning på skype när datorn går igång men d fattade ju inte jag, så helt plötsligt fick jag ett medelande från  nån snubbe som säger hej älskling  :D kände att d hade vart elakt å låta honm tro att hans tjej inte ville prata me honom så förklarade situationen :)

oh, å en grej till!! kollade på design simon o thomas idag.. WOW! me den lägenheten skulle ja absolut inte haft nåt emot å bo i stan, spec inte efter deras fixande, började kolla i vardagsrummet här hemma men insåg att d e inte riktigt så stort som deras.. de i programmet fick en soffa som va typ lika stor som vårt sovrum!!

ja e ledig på onsd, helt sjukt skönt! då ska ja tentaplugga iofs, trodde ju ja va ledig på fredag å så kom ja på att tentan e då, men men, d tar väl en timme så sen har ja ju hela dagen ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Lai-Lai

Så, det finns en restaurang på gångavstånd från mig som heter Lai-Lai, vi måste ju testa den nån gång :D Antar att det är nåt slags kines-thai-japan-mixställe.



Ååååh jag vet, jag kollade oxo på det! Jag DREGLADE över lägenheten! Du vet ju min betsatthet av boende och lägenheter.. ;) Det lät dessutom som att det va en etagevåning, även om man inte fick se övervåningen. Etagevåning. Takvåning. På Mariaberget. Gahh undrar vad den kostade! En dag ska jag ha en likadan :D



Åh, du måste skriva receptet på den där fisken! Den va god, men jag kommer inte ihåg hur man gjorde :(



Nej nu kanske man skulle ta o... jobba?

2009-01-27 @ 11:30:03
Postat av: igen

Just det, jag är nyfiken på skjortan, det va ju därför jag började skriva här.. hehe ;) Bild! :)

2009-01-27 @ 11:31:05
Postat av: Mikkis

Hehe, jag har kommit på att min axel nog inte var sträckt, den kanske hoppade pyttepyttelite ur led eller nåt..? för maff tryckte lite på den och den hoppade till på nå äckligt sätt och den verkar som inte riktigt fatta att den ska sitta på sitt ställe =P Du borde ju kunna sånt här ju! Vad ska jag göra åt saken? Så då har jag bara sträckt låret och ryggen/skulderbladet =)

Jag får också byta kön då kanske, för jag tar också på mig första bästa kläder =)

Tog du nå kort på riset? Hur smakade det?

Och håller med Lai-Lai, vill se kort på skjortan!!

2009-01-27 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0