Sprungit igen

Vi gav oss ut två ggr förra veckan, och det här var första gången den här veckan, borde hinna en till så har vi iaf kommit upp till två pass i veckan :) fast dumt nog hade vi ätit pizza en timma innan vi sprang så jag mår inte helt bra nu..

Ska sätta mig och klura på ett träningsprogram till hon som vi ska göra vår fallstudie på nu, vi tänkte att vi skulle förbättra hennes balans, men nu när vi har undersökt henne har vi kommit fram till att de beror på att hon inte har någon känsel över huvud taget i ena foten, och det kan vi ju inte göra så mycket åt tyvär, så det blir gammal hederlig styrketräning typ.

Ska bli så sjukt skönt med helg! Fast jag har börjat inse att det nog är dags att börja tentaplugga nu tyvär, hoppas jag tar mig i kragen!

Kommentarer
Postat av: Chassi

Jag är stolt över dina löpningar :) om de så bara blir en gång i månaden är jag stolt :) Kram

2009-04-22 @ 00:09:02
Postat av: Chassi

Ja fortsätt kämpa!! :D Jag funderar på att anmäla mig till en runda den 19 maj.... 10 km på djurgården... :P

2009-04-22 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0