så jäkla duktiga!

Vi har precis vart ute och sprungit, vi var ute i 40 min och sprang kanske 25 minuter av den tiden. Blir ju lite intervaller eftersom jag inte har så bra kondis.. För mig var det sjukt jobbigt, men väldigt skönt när vi kom hem, medans johan typ knapt var flåsig. Skönt att ha någon som peppar en när man ska springa! Han tränade lite när vi kom hem medans jag tog en välbehövlig dush :) Förhoppningsvis får vi det här som vana också. Nu hade vi ju sjukt bra väder, hur fint som helst och perfekt värme, och det är inte så mycke pollen att jag inte kan andas än.

Hade första dagen på praktiken idag, tror den kan bli riktigt bra, och de har ett bra upplägg så ja känner att jag har en chans att klara tentan sen! Jag är på en stroke avdelning och det är där jag ska vara i sex veckor nu, det dyker väl upp en och annan som har någon annan åkomma också, men mest stroke.
Skönt nog så går det en expressbuss precis utanför oss till norrköping, så jag har det rät bra fast jag måste pendla..
Såg värsta gulliga gamla paret idag, frun kom och hälsade på sin man, och de var så söta, helt nykära fast de var så gamla, höll varann i hand å kramades hela tiden, blev alldeles lycklig av att se dem, ingen av de som såg kunde låta bli att le :)

Nu i helgen var vi uppe till stockholm en sväng och han med att träffa Jeppe och Hanna och deras barn som var jättesöta, och tro det eller ej, men jag höll faktiskt i bebisen! (det var typ första gången jag höll i en unge..). Vi satt ute i parken hela dagen och åt bullar, jättemysigt!
Sen åkte vi till Peter och hjälpte honom bära in möbler i hans nya lägenhet, och sen blev det dags att ta sig hem. Snälla som vi var så lät vi Jeppe och Verity åka med i hyrbilen som skulle återlämnas i mörby medans vi tog bussen, vilket resulterade i att det tog mig nästan tre timmar att komma hem eftersom jag hade en del oflyt, var inte på tokbra humör när jag väl kom hem. Tog ju lika lång tid som det tar att åka mellan linköping och stockholm!

Nu ska jag försöka kolla upp allt jag måste ha fixat tills imorn, och just det, den jäkla tankeboken måste skrivas!

Kommentarer
Postat av: Chassi

Många kommentarer till detta inlägget känner jag :D

Superbra att du är ute och springer!! Visst är det galet stor skillnad när man har nån att springa med!



Och det där paret! SÅN VILL JAG OXÅ BLI NÄR JAG BLIR GAMMAL :D Tänk att få vara nykär livet igenom.. Det är beundransvärt!

KRamar

2009-04-15 @ 23:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0