ont ont ont!

träningsvärk som bara den! Blir jättestel så fort jag suttit stilla, men det värsta e ländryggen, har jätteont! Den kändes ganska blåslagen redan när vi kom hem igår. Hoppas verkligen inte det blir som det alltid annars blir så jag får ännu ondare imorn..

Idag på praktiken såg ja en tjej som såg ut som en student och jag tyckte verkligen att jag kände igen henne, kollade och kollade och försökte komma på om det var någon jag borde känna igen. Visade sig att det var Klara från gymnasiet! Jätteroligt och en total överaskning att träffa henne på praktiken i norrköping! Har nog inte träffat henne sen gymnasiet, så jag känner mig ändå lite ursäktad för att jag inte kände igen henne direkt. :)

Nu vill jag nog strax sova, inte van att gå upp innan 6 på morgonen längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0