Bra dag!

Ni vet patienten som jag berättat om som det är synd om? han som inte kan prata och är förlamad på höger sida? Idag när jag kom in till honom låg han och rörde lite på höger ben, när jag jobbade med hans arm låg han och viftade med fingrarna, och när jag skulle gå höjde han handen och jag frågade om det var något mer jag kunde göra, och då sa han tack! det var stort för mig, jag blev nästan tårögd!

------

Nu håller vi på att fylla akvariet, snart är all sand i! kommer nog upp en bild inom snar framtid. Jag tror det blir jättebra! :)

Kommentarer
Postat av: Mika

Du är grym Nadja! Coolt att han verkar bli bättre också!

Ja, jag vill se akvariet och väntar på den blåa fisken =P

2009-04-24 @ 08:27:18
Postat av: Chassi

Wow, det kanske inte alltid låter så stort men man tar verkligen åt sig.. Du är grym :)

2009-04-29 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0