Stressigt

Jupp, fick en massa att göra helt plötsligt!
Lektionen idag va slapp iaf, venös insuficiens,vi fick mäta för att ta ut rätt storek på kompressionsstrumpor å linda varann..
Till imorn måste ja fixa basgruppsgrejen om kommunikation, fattar inte var ja ska hitta ngt så har mest flummat lite för mig själv.. Läste igenom vilka fall vi ska ha till ett seminarie på fredag, vi ska börja jobba me dem imorn, måste läsa på om lungor å sånt till på onsd då vi ska träffa en patient på lungkliniken med basgruppen. Fick ju mitt scenario i HEL som ja måste orka göra nån gång, fick precis mail om att ja måste svara på några frågor om patofysiologin åxå, ska ha föreläsning me hon som ska förhöra mig på dem sen imorn så måste kolla lite nu så ja kan fråga om d e nåt..
Å så måste ja hinna läsa en bok om sjukgymnastik vid lungsjukdomar tills praktiken börjar på måndag..
pust!
Ser inte fram emot praktiken heller, kommer få glo på folk som hostar slem i sju veckor känns det som!

Har iaf hunnit iväg ner på stan en sväng, bytte in en gammal mobiltelefon mot ett 4GB minneskort till min nya telefon..
4GB lixom!! Hur skulle mna nånsin kunna fylla upp d!!? :D
Köpte lite block eftersom ja nån gång när ja orkar ska bli seriös å ha ett "tenta-block" å skriva ner i ordning allt på ett ställe vi har gjort så kanske d blir lättare sen när tentan kommer..
Å så köpte ja muggar på indiska, jäättefina!! Kände att d behövdes stora muggar i d här huset, små fjösmuggar e väl inget å ha när man vill ha varm choklad! :)



Mörkbrun å turkos (min favvofärg!) =)

Nu måste ja og ha nåt å äta innan ja orkar ta itu me fler skolgrejer.. :)

Kommentarer
Postat av: Chassi

Åh vad mysig kopp!!!

Men FY vad ni har mkt i skolan!!! Hur orkar du? Förstår inte... Jag brode pluggat idag men har inte orkat så jag kollade 4 avsnitt House istället :P



Glöm inte hur BÄSTIGAST du är :D

Kraaaaaaaaaaaaaam

2008-09-15 @ 22:10:40
Postat av: Peter

Gu va mycket du skriver hela tiden, mycke duktigare än ja ju :P

Kram

2008-09-16 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0