Mest bilder

Idag började vi me en föreläsning om kommunikation, vi fick lära oss att kvinnliga läkare pratar ungefär 2 min längre med sina patienter.. sen hade ja basgrupp, va typ inte förberedd alls, vi avslutade fallet å fick ett nytt om kommunikation, kommer bli lite jobbigt å flummigt tror jag.. fick höra lite om uppgifter inför VFUn (verksamhetsförlagd utbildning = praktik) ja ska va på lungkliniken här i linköping. Den enda praktikplatsen som inte har någon info ute e min, blev lite arg när ja såg d..
Träffade Johan lite snabbt på lunchen åxå, men vi hade ganska osynkade scheman så d blev bara en 10 minutare, men d va mysigt ändå :)

tänkte försöka lägga upp några bilder åxå.. :)



Två riktiga sötisar!



Mysstund i soffan :)



Amputationsattrappen, som ni alla ser så är den amputerad en bit ovanför knät... :D



Reinas favvoplats, där kan hon kolla på barnen som e ute å leker :)


D kommer nog fler bilder sen, på lägenheten å så eftersom d har efterfrågats.. ;) Men d får bli en annan gång, annars kommer d ju bli hur långt som helst!
Ikväll ska ja hinna plugga till imorn, fixa cykeln å så ska vi försöka städa upp här.. Jobbigt!!

Och Chassi, du hade fel, d e ingen här som e som dig!

Kommentarer
Postat av: Chassi

Vill inte vara sån, men den utan fjäll var sötast ;)

Men sötast av alla är Nadja!! tar det som en STOOOOOR komplimang :D Finns ingen mer som du heller :P

2008-09-09 @ 18:26:11
Postat av: Chassi

Det blir för dyrt med marsvin... och massa problem när jag åker hem och sånt... men jag vill fortfarande ha, JÄTTEMKT!! :(

kolalr lite på blocket, där skänks ju djuren bort nästan :D

2008-09-10 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0