Broarna ja..

D va lugnt, bara nån som busat tror jag, d finns en bro som funkar, å som tur e fr mig e d den som e närmast :)

Har just gjort ett fint litet träningsprogram till en dam som ja ska träna me imorn, ja ska få hänga me henne på hennes strålbehandling åxå, ganska spännande.. :)
Nu har ja tre patienter som ja ska träffa varje dag e d tänkt, jag ska även börja leda vattengymnastiken en gång i veckan (första gången på tisd..) och så ska ja massera en tant en gång i veckan (d e synd om henne, hon har haft cancer 6 gånger!!)
På torsdag ska ja få se en bronkoskopi å en tappning, spännande! fast säkert lite äckligt.. ;)

Nu ska ja ta en dusch å käka lite, ska på bio å se tropic thunder, har höga förväntningar på den! :)

Kommentarer
Postat av: Chassi

Jävlar vad du får vara med om mycket!!! Jag vill oxå se en bronkoskopi!!! Ascoolt ju! Har bara sett dem på House MD... :(

Saknar dig!!!

2008-09-30 @ 18:09:38
Postat av: Chassi

Och duuuu, 10 km på inlines är ingenting... Det tar 10 min att ta sig till ropsten.. och dit är det 6 km... Man blir inte ens andfådd :( Jag msåte börja ta i om jag ska klara Vasan :(

2008-09-30 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0