Svullo

Idag har vi vart seriösa å handlat på city gross! Massa mat för inte så mycke pengar man trodde d skulle bli.. :)
Direkt efter att vi packat upp hemma åkte vi å käkade pizza, supergoda pizzor men vilken matkoma! Däckade på sängen så fort vi kom hem å sov i två timmar!
Nu har vi ganska nyligen vaknat, får se om vi orkar baka en tårta ikväll, vi tänkte fira min låtsas-födelsedag idag.. Han inte me nån tårta i torsdags plus att ja nyligen hade sönder elvispen ;) men köpte en ny idag:)
Nu har ja bara vå veckor kvar på praktiken, tiden har gått sjukt fort! Ska bli både drygt å skönt att komma tillbaks till skolan.

Lite bilder från morgonen, reina låg som en hösäck på min axel så man får passa på! ;)

Jag står och beundrar min nya boa ;)


Johan gullar me Reina:)


Min skäggiga hunk-fotograf! ;)

Nu när pizzan har sjunkit undan börjar d nog bli läge å plocka fra mde gigsntiska gdispåsarna vi köpte idag (inte bra å handla när man e hungrig...)
Sen blir d nog nån film åxå, igår såg vi journey to the center of the earth.. den är nog helt fantastiskt bra om man är sju år, en d va ju ett tag sen så den va inte så fantastisk tyckte vi.
Imorn tror ja d e dags å va seriös å börja på HEL uppgiften som ja snart ska redovisa.

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej!

Hur är allt med er? Visste inte att du hade skaffat en blogg. Grattis i efterskott!!

Jag jobbar här i gnesta som personlig assistent till en autistisk tjej.

2008-10-26 @ 09:25:50
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0